- Met welke levertijd moet ik rekening houden?
Indien uw bestelling op maandag t/m vrijdag voor 17:00 uur bij ons binnen is, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag bij u thuisbezorgd. U kunt in het afrekenproces ook zelf kiezen voor een andere afleverdag.

- Wordt een bestelling gratis bezorgd?
Uw bestelling wordt gratis bezorgd. Voor een verzending buiten Nederland en België zijn er extra verzendkosten. Voor de juiste verzendkosten, kiest u het gewenste land van bezorging in de winkelwagen. De verzendkosten zijn dan direct zichtbaar.
 
- Ik wil mijn product retourneren
Binnen 14 dagen na ontvangst van uw product kunt u het product retourneren via onze winkels of het online aanmeldformulier. Wanneer het product in originele staat bij ons binnenkomt, ruilen we het graag voor u om. Wilt u liever uw geld terug? Dan storten we het bedrag terug op dezelfde rekening als waarmee u besteld hebt.

- Op welke manieren kan ik betalen?
U betaalt altijd veilig. Bankoverschrijving, iDEAL: via de vertrouwde online betaalomgeving van uw bank, Creditcard (Mastercard, Visa en American Express), PayPal, SOFORT Banking, Bancontact, KBC/CBC Payment Button en Belfius Direct Net.

- Verkopen jullie originele producten?
Wij verkopen alleen orginele producten, ingekocht bij officieel erkende leveranciers. U heeft 100% gegarandeerd een echt product wanneer u een aankoop doet.

- Vermelden jullie de prijzen inclusief btw?
Al onze prijzen vermelden wij inclusief btw.

- Mijn bestelling is wel betaald, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?
Indien u geen bevestigingsmail van uw bestelling heeft ontvangen binnen twee uur na uw bestelling, maar het bedrag reeds afgeschreven is, verzoeken wij u vriendelijk telefonisch of per mail contact op te nemen met ons. Indien u een e-mail stuurt, verzoeken wij u om een screenshot van de betaling mee te sturen zodat onze klantenservice het ordernummer kan achterhalen voor verder onderzoek.