Mocht je om welke reden dan ook niet helemaal tevreden zijn met een aangekocht artikel dan kun je dit uiteraard retourneren of ruilen. Hieronder lees je daar meer over.

 

Vanaf het moment van bezorging heb je de bestelde artikelen 14 dagen op zicht. Binnen deze termijn mag je de artikelen bekijken en/of passen voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je deze artikelen wenst te behouden, tenzij anders vermeld.

 

Controleer direct na ontvangst van de artikelen of deze onbeschadigd en compleet geleverd zijn. Is dit niet het geval, meld dit dan zo snel mogelijk aan onze klantenservice via info@fallachi.nl.

 

Binnen de zichttermijn kun je bestelde artikelen terugsturen en ruilen voor een ander product of andere maat. Wat te doen:

  • Vul de onderstaande online retourformulier.  Print het formulier en voeg het samen met de te ruilen of geretourneerde artikelen in de originele verzendverpakking.
  • Verpak de artikelen netjes: ongedragen, onbeschadigd en voorzien van aangehecht prijskaartje en indien aanwezig in de oorspronkelijke verpakking.
  • Stuur het geheel naar onderstaand adres, de verzendkosten zijn voor je eigen rekening:

Fallachi B.V.
Strijpsestraat 196
5616 GW – Eindhoven

 

Na ontvangst zenden wij de gewenste alternatieve ruil artikelen zonder verzendkosten naar je toe. Of storten wij het geld retour.

VOORWAARDEN

Een artikel dat geruild of geretourneerd wordt moet voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Niet stinken naar rook, huisdieren etc.
  • Geen vlekken en/of beschadigingen.
  • Het artikel (inclusief retour- en ruilformulier) dient binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling retour gezonden te worden. Niet binnen de 14 dagen? Dan word het pakketje terug gestuurd!
  • Het artikel dient ongedragen, ongebruikt en onbeschadigd te zijn. Het retour zenden van de artikelen gebeurt op eigen risico, zorg daarom voor een deugdelijke verzendverpakking om beschadiging te voorkomen.
  • Het artikel dient te zijn voorzien van het aangehechte prijskaartje en/of merklabel(s), alle eventuele toebehoren en waar mogelijk de originele verpakking in een nette conditie. Bij schoenen: gebruik de schoenendoos niet als verzenddoos.

 

Pakketjes die retour komen vanwege een foutieve postcode sturen wij nogmaals op, echter zijn de kosten daarvan voor de klant.

Betaald met een tegoedbon, cadeaukaart of fashioncheque, je ontvangt geen geld retour maar een tegoedbon.

Heb je met Afterpay een bestelling geplaatst? Dan word je factuur bijgewerkt en moet je alleen nog de 2,- administratiekosten voldoen.

 

Bestellingen en Retouren